Jan 11, 2011

Confessions Of a Shopaholic : Cats Whiskers Bangsar

Malam tadi melepak lagi...Tukar tempat...Last week kat Kota Damansara....malam tadi kat Bangsar pulak...

Seronok kerja kat Bangsar kan...hari-hari tengok baju...dress...kasut...Itu pon kalau ada duit..Kalau tak de duit macam mana pulak??haih~~ sungguh merobek hatiku..

Sambil-sambil tunggu Eza habis kerja..sambil-sambil jugak tangan ni tergedik-gedik snap gambar...haih~~ begitu lah hidup sehari-hari penganggur macam daku...

Dress:Armour Boutique| Cardie:Comma|Leggings:Peacocks London|Heels:Guess|Clutch:Cats Whiskers|Shawl:Zara Basic|Belt:Old Blossom Boxstore

Kitorang pegi kat Cats Whiskers,tempat Eza kerja.Dulu saya keje kat Cats jugak..Tapi dah lama dah...sekarang butik dah makin cantik..Agaknya dah terbiasa kot...hehe..dah berhenti kerja pon still nak shopping kat Cats Whiskers...Dah tak reti sangat dah shopping kat Mall.Rasa macam mahal sangat.Kat Cats Whiskers..baju cantik-cantik..harga pon affordable...Sekarang dah banyak choice dari baju sampai laa kasut..Accesories pon stylo per...Saya suka brand Zero To Ten...Design so Lady Gaga!! Zero To Ten ni different sket dari baju-baju lain...supplier pon lain kan...harga agak mahal sikit..tapi kualiti ..hehe..jangan risau.punya!!

Mari kita tengok 'Ada Apa Dengan Cats Whiskers Bangsar....'



Dan mari kita lihat ' Ada Apa Dengan 2 Orang Lelaki Ini..' Mau Skodeng kah??


Favourite saya semalam adalah:


Semalam adalah hari Pink Panther...Poyo je kan..Saya suka heels (used to be my fav long time ago )  dan belt maroon ni...inilah satu-satunya heels colour pink yang saya ada.Belt maroon ni saya suka sangat pasal die unik..hehe

Ini dia address Cats Whiskers Bangsar:
7-1, 1st Floor,Jalan Telawi 2, Bangsar Baru,KL
(opposite La Bodega )
Tel : 03- 2282 7317

Kalau nak check New Arrival..boleh click di sini...

Kalau nak beli online:

1 comments:

sue. said...

c0mel ja u dear...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...