Jan 19, 2011

** oPeRaSi BoRoI **

Tup...tup dah seminggu gue ngakk update yaa....ok sekarang dah 10 hari saya diet...diet laa sangat kan..tapi ini bukan cobaan...ini betul-betul punya kejadian!! Diet saya ni dipanggil OPERASI BOROI.Tak payah laa nak explain panjang lebar kan nape saya kasi nama cmtuh..mesti laa pasal perut boroi kan...ku kui..

Diet saya senang je....tapi seksa nak mampos...DIET MAKAN NASI !!..adoii...dah laa saya ni hantu makan nasi..gila lembik tak makan nasi.Tapi apa boleh buat dol....nak kurus punya pasal..Ahhh..persetankan setan-setan gondol itu...janji gua kurus..muat balik pakai levis lama...nak sedekahkan...tak sampai hati lak..nak beli selai pon jenuh ikat perut...ok perr..x payah laa sampai kurus melidi (walaupon tak logik bunyinya..kui kui ).Selain dari tu..saya makan sup sayur,makan pisang, dan minum air putih banyak-banyak..

Harap-harap boleh kurus dalam 2 bulan...Paneh je tengok gambar lama...muka boolat kecik je cam bola ping pong...sekarang dah cam bola-bola api..haih~~ nasib badan


Ini laa muka-muka keji sewaktu gila-gila remaja dulu....giler kelako...hukhuk..Berbulu mata mak tengok Mr Kudud usha awek-awek cun yang bergetah-getah tuh...Semangat-semangat!!!Haih---> kena semangat gila ni...demi mencapai saiz 8 at least....

Chaiyok Chaiyok!!!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...